Inte avskyr, hatar

Jag har nog drabbats utav den underbara magsjukan. Skulle behöva sanera lägenheten! Jag känner hur magen kurrar, men samtidigt så mår jag illa och kan inte äta någonting. Åt igår en banan, lite glass, en korvskiva och ett stekt ägg, på hela dagen. Jag har hört att man går ner i vikt av magsjuka. Jag kan nu säga att jag inte vill gå ner i vikt på det här viset, för det är ett helvete.

Nu tänkte jag abrupt byta samtalsämne här. Thomas måste ha mat. Slängde in en köttbulle till honom i fredags. Han upptäckte någonting, men inte fan fann han köttbullen. Va hungrig då, säger jag då.
Han ligger fortfarande ute på försäljning! Intresserad? Hör av er!

Nej, någonting måste jag få i mig nu. Skriver fel hela tiden och orkar knappt trycka på tangentera. Blä för att vara sjuk. Måste säga att det kommer alltid lägligt då jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Baso

Ger du mig 500 kan thomas bo i min källare.

2009-03-29 @ 13:37:50
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: mor

Är du sjuk i morgon också , så får du inget besök av mig. Jag ska iväg o jobba nu, kan höras sen. Får väl köpa en mus till Thomas i morgon.

2009-03-29 @ 14:04:47
Postat av: Alexandra

Så ni har inte fått Thomas såld än? Å nej din stackare! Tvi vale för magsjukan alltså!!

2009-03-29 @ 14:13:26
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: elin

Ska ni sälja ormen? Har ni inte precis fått honom??

2009-03-29 @ 17:23:27
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0