I dessa härliga tider

Nu är jag sjuk på riktigt. Jag har fått slemhosta. Det är ett tecken på att jag får tillåtelse och leka emo och skära mig själv i armarna så att jag slipper må illa hela tiden. Jag tycker inte om det här, ifall ni undrar. Ska jobba i morgon är det menat, men så som jag mår nu så blir det inget jobb för min del. Gött och jobba med feber, illamående och slemhosta. Nej...

Och nåt som är riktigt jobbigt också, är ju mina promenader som jag hade tänkt att börja med. Nu är det underbart väder ute med sol och krokusar på marken! Och jag är sjuk och borde hålla mig inomhus. Där snackar vi tajming!

Igår kväll när jag gick och lade mig så kom jag att tänka på när jag firade nyår i branäs med ett gäng tjejer för 2 år sedan! Det var nåt bland det roligaste jag någonsin gjort och det jag tänkte på främst igår kväll var när vi låg och busringde till folk. Evve sa till mig att jag skulle ringa en kille som jag hade träffat några gånger, för han skulle inte komma ihåg min röst, och inte känna igen den heller, var hon helt säker på! Jag tar telefonen, slår numret och sätter på högtalare. När mannen i fråga svarade så började jag;

Jag - Hejsan. Jag ringer ifrån Taxi Tingvalla här i Karlstad, och vi har fått en beställning till Wallinders på Norrstrand
han avbryter
Killen - *suck* Hej Susanna.

Paff. Chockad. Apatisk. Jag tror jag blev allt som man skulle kunna bli, i cirka 2 sekunder, innan jag höll på att skratta ihjäl mig! Skrattar bara jag tänker på det. Haha. Så, nu mådde jag lite bättre för några sekunder, men nu börjar jag att hosta igen så mot toan blir!


Från vänster överst: Carro, Jag, Evve
Från vänster nederst: Saaben, Carlsson och Martina

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahah fy fan va roligt det var asså :D

den nyår kommer jag aldrig att glömma, det hände verkligen en massa saker då :P haha!

Kram

2009-03-18 @ 16:33:16
Postat av: Sabiina

2 år sen ? ett äre väll ^^? Krya på dej ;D

2009-03-18 @ 16:48:06
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Martina

Usch då är du sjuk? Hoppas du kryar på dig.. För nu är jag ledig och ni vill jag att vi ska börja att gå...=)

Ja det var tider då, din stuga i branäs..=) Men vi har ju trots allt stjärnstugga kvar!!=)

2009-03-18 @ 18:02:04
Postat av: Alexandra

Haha, ja du det är något jag sent kommer glömma. Vilket nyår :D

2009-03-19 @ 22:11:30
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0