Hur vågar hon...`?

Jag har en kär kompis, som för tillfället inte är mig lika kär, då hon på sin blogg, som jag inte tänker namnge, har lagt upp en bild på mig ifrån när jag gick i 9an, och då jag går mannekäng i bikini. Jag ångrar mig än idag, och jag ångrade mig redan då jag, sa att jag kunde visa mig i bikini inför 500 pers. Och den där kvinnan har mage att lägga upp det på en offentlig sida! Men jag är inte bitter. Jag ska nita henne sen bara!

Idag så har jag ett projekt att göra. Jag ska nämligen se hur mkt man kan snyta ur sig på en timme. Jag tror att jag är uppe i 3 liter än så länge. Det känns spännande det här.

Nu får jag sms av min såkallade kompis också som frågar om vi ska gå på bio ikväll. Jag har inte råd, men hon tycker att jag ska snika av min sambo. Jag ska fundera på saken. MIn man har nämligen gratisbiljetter till bio, så om vi ska se nån film som han vill se, så följer kanske han med, så blir det gratis. Men jag vet ju inte om dom andra (som jag inte riktigt vet vilka är än) vill ha med honom. Men då tänker jag berätta en sak för er; då har jag inte råd att följa med isf!
Eller, jag ska fundera på saken, helt enkelt.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0