Han anföll mig!

Idag så ställde jag in vattenburken till Thomas, då jag inte  har ställt in den på några dagar, då han har varit extremt aktiv och följt varje rörelse som jag har gjort. Och törstig? Ja, det var han! Han dök ner i vattenskålen!

Jag gick till jobbet idag och sen så gick jag hem. Illamående och yrsel är kanske ingen hit om man ska jobba. Så ringde mamma som kom och skjutsade hem mig och sen åkte vi till brandstationen där jag blev fotad inför ID-kortet och sen åkte vi till lägenheten och nu sitter jag här och funderar på att lägga mig, men kan inte ligga ner för då mår jag illa, så där har vi dagens i-landsproblem!

Gårkvällens roligaste:

Björn och jag ligger i sängen och ska sova
Jag - Alltså, nån av oss luktar mus!
Björn - Va?
några sekunders tystnad innan vi börjar skratta
Jag - Ja, alltså, inte sån mus, utan... djurmus!
hysteriskt skrattande
Björn - Va snackar du om?
Jag - Men det luktar hårig, djurmus! FRÅN ETT ZOO! Sån mus som Thomas gillar!
Björn - Du menar mus som Thomas fick?
Jag - Aaah.. Ja. Precis.

Va svårt det ska vara att förklara nåt så självklart.

Kommentarer
Postat av: Baso

Galen orm. bryt nacken på honom!

2009-03-31 @ 09:57:24
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0