Grattis på min svåger!

Min svåger, Henrik, fyller 21 år idag! Jag gratulerade honom genom en finfin dikt som jag helt själv diktade ihop!

"Grattis till min svåger. Du sysslar inte med droger.
Du har inget hår och du sätter inte på får.
Du broderar inte tavlor och du rånar inte barn.
Men du fyller 21 år idag!
Grattis!"


Fruktansvärt vackert om jag får säga det själv.



Dagens status:
- Har precis diskat en massa, massa disk.
- Jag vägrar diska nåt mer
- För jag har 38,1 graders feber.
- Men magen är helt ok idag!
- Jag mår illa, men det kanske beror på att jag endast ätit en glass idag och ett stekt ägg.
- Jag kommer snart att vara topp-anorektiker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följer bloggen så klart!!! ^^

2009-03-29 @ 18:59:55
Postat av: Elin

Följer bloggen så klart!!! ^^

2009-03-29 @ 19:00:39
URL: http://litenelin.blogspot.com
Postat av: HENA

host, vad gör tuttis med tofflisen!?....

2009-04-07 @ 11:44:41

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0