Ge mig en rullator!

Och kasta med ett par stödstrumpor också! Imorgon så måste jag sortera strumpor och ringa en god vännina.

Jag och Björn kollar på antikrundan. Vi är inte runt 20 år. Vi är 60 från och med idag. Bevare mig väl. Vi åt även soppa förut. Jag ska också på Dagverksamhet på Rosenbad i morgon tror jag fan eller möjligtvis hänga med ett gäng högstadieelever utanför McDonalds för att komma in i rätt ålder igen.

Jag var oseriös om allt jag skrev innan förutom om det där med antikrundan. För vi kollar verkligen på det.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0