Fyfan för dig alltså

Min kropp vägrar att samarbeta med mig. För om den hade samarbetat med mig så hade jag ju såklart inte varit dödssjuk nu!  Då hade jag jobbat nu och varit frisk och tjänat pengar. Nu sitter jag bara här och kräver hallonsorbet, coca cola och chees rings. Och om jag inte får det senare när  min man kommer hem, så kommer han att få sova på soffan i natt. För nu mår jag dåligt.

Sitter nu faktiskt vid min dator, då Björn tog med sig sin dator förut, så har fixat med en massa saker på min dator nu, eftersom att internetsladden från och med idag kan sitta kvar i min dator, då vi har beställt trådlöst internet =) det ni!

Jag har absolut ingenting mer att skriva nu, så nu tänker jag avrunda här och lägga mig ner i soffan och invänta Björn (vilket kan ta 1-5 timmar) men det spörs! Jag har feber, jag har inga tider att passa. Låt det ta den tid det behövs.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0