En ursäkt

Jag har en man i lägenheten nu. Och det är inte Björn och inte pappa. Utan en hantverkare. Ni vet dessa ting från satan. Nu är han här och fixar med dörren. Om den inte passar så blir det kast-med-liten-hantverkare-utför-balkongen. Anledningen till mina aggressionsproblem just nu, är att jag har inte ätit frukost ännu. Och för att få i mig frukost så måste jag gå förbi mannen i hallen och sen i köket. Och det är ju hyggligt av mig att gå in och ta mig smaskig frukost, gå extra långsamt förbi mannen med min underbara frukost, för att reta smaklökarna på honom, och sen gå in i vardagsrummet för att sen sätta mig och glufsa i mig maten. Nej, det har inte varit snällt, men nej, det skiter jag i. Men tänk om han vägrar fixa hatthyllan! Bäst att vara snäll, och hungrig.

HAN SKA HÄMTA SAKER I BILEN!!! FRUKOST BLIR!

Uppdatering 11:51

Det blev gröt i hela micron. Herr hantverkade frågade om jag visste hur man öppnade fönstrerna, eftersom att han behövde plocka ur persienner. Jag hade ingen aning, men vi försökte ändå. Kom på; - MIN GRÖT!
Det var gröt överallt och cirka en halv deciliter kvar i tallriken. Och ingen äppelmos hade jag tagit fram ur frysen heller, så det fick bli 1 kg hallonsylt på istället. Nu måste jag äta, för måste hämta tvätten snart!

vi fick inte upp fönstret.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0