En ny vän i mitt liv

Jag har köpt en ny mobil idag. Sony ericsson W715. Den är tydligen helt nu, så bli avundsjuka!


Visst är den vacker?


Har precis kollat på hockeyn, färjestad vann över skellefteå (som jag börjar tycka synd om!) med 6-0! Gött det =)
Kom då ihåg under matchens gång ihåg alla gångerna jag var och jobbade på hockeyn! Sålde kaffe bland publiken med Alexandra! Hällde kaffe över folk, och över mig själv. Tappade kaffeslangen och fick nästan lägga mig på golvet. Kaffe både här och där! Läskiga gubbar, en gullig hissnisse och en handkrämsman! Ah, mkt man har varit med om! Saknar det faktiskt!

Men nu ska jag göra lasagne, för måste ju ha matlåda med mig till jobbet i morron =)

Kommentarer
Postat av: Madde

den tittade jag på innan jag köpte min mobil:D

2009-03-26 @ 21:31:24
URL: http://madeklene.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0