en kort fråga bara

12.00 - Idag, så ringde det i min telefon ifrån hyresvärdarna. Jag ringde upp, då jag inte hade mobilen på mig när det ringde. Dom säger att dom står utanför lägenheten och ska fixa;
  • Badrumsdörren
  • Hatthyllan &
  • Persiennerna
Jag säger till dom att dom får gå in med huvudnyckel, bara dom fixar det, eftersom att det har dragit ut så sjukt mycket på tiden! Dom säger att dom ska gå in och fixa det, dom stod precis utanför.

Klockan 14.00 - Susanna vandrar ifrån jobbet och går bort mot en frisörsalong, där hon har klipptid 14.30. Spatserar sedan hem, trött och frusen, men ändå med glädjande steg, då lägenheten kommer att vara fixad och Susanna kan börja städa lägenheten! Nästan lite nervöst öppnar jag dörren (vem vet vilken färg dörren skulle ha efter att dom hade fixat den?) och går in i lägenheten.

Nu kommer vi till min fråga:

- Om dom säger att dom är precis utanför dörren och att dom ska fixa allting, då förväntar man sig väl för fan att det ska vara fixat när man kommer hem? Det enda dom hade gjort var att ställa upp hatthyllan. På golvet. Dörren = ej fixad. Persiennern = ej fixad

Alltså, vill dom medvetet att jag ska få psykbrott på dom och tvingas lämna lägenheten? Nej, nu är jag faktiskt riktigt jäkla besviken på dom! Säger dom att dom står utanför lägenheten och har huvudnyckel med sig och ska gå in och fixa, då ska dom väl förfan göra det också?!

Såååå, nu har jag skällt tillräckligt för stunden. Thomas däremot väser och slingrar sig som en riktig orm. Thomas ömsar nämligen skinn. Ojojoj, vad han slingrar sig runt, och huvudet ner och upp och under kroppen och runt, runt, runt. Underhållning i dagens samhälle!
Jag var ju även och klippte mig förut. Jag satt där, trött och i stort sett osminkad med maskara under ögonen. Håret platt och eländigt, och den snälla tjejen som klippte mig frågar om det blir bra. Vad ska jag svara? Det vet jag ju inte förräns jag har fått tupera skiten! Haha, dagens i-landsproblem! Men det var en trevlig tjej som klippte mig iallafall! Jag tror att hon kommer att bli en duktig frisör!

Ååååååh, nu dricker Thomas vatten. Han är bara för söt när han gör det. Och när han gäspar. Det är ju nästan så man buttar bort Björn och tar Thomas istället!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0