Det här var det värsta jag sett


Jag är chockad. Eller jag hamnade i chock för några dagar sedan, då jag satt hemma och kollade på Jay Leno Show, antagligen för att det inte fanns något annat att kolla på, och då skulle Lady Gaga uppträda med sin låt: Just Dance.

Jag tyckte från början att namnet Gaga, var en katastof. Gaga, låter som något ett barn säger. Och helt ärligt, efter att jag såg henne uppträda på tv, så undrar jag fanimig om det inte är ett barn som hade klätt henne också, eller om hon bara hade haft jävigt bråttom ut på scenen, för hon hade ju för fan glömt byxorna/kjolen!



Jag gråter nästan av den här bilden. Försökte få fram ett klipp att lägga upp, utan framgång! Och det är inga mamelucker som hon har på sig heller som underlivsskydd utan ett par springtrosor! SOM MAN SÅG NÄR HON HOPPADE RUNT SOM NÅT ANNAT JÄVLA DJUR!

Låten är för övrigt rätt bra. Men jag tycker bättre om H.E.A.T som jag kräver ska vinna melodifestivalen, för om vi skickar iväg Ugglas till eurovision så imigrerar jag fanimig till Ukraina!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0