Carlsson den onde!

Ja, det har jag rätt till att kalla denna kvinna! Hon vill se på när Thomas äter mus! ONDA MÄNNISKA! ... ja, alltså... det vill jag med, men jag är unik.

Igår så småsprang jag ju in till stan för mitt lönesamtal, och efter det så är min fot och mitt knä skadat för alltid! Just ja, ryggen fick jag ont i igår kväll (så det slapp jag inte undan Pernilla!) men min fot är på väg att amputeras nu! Smärtan är hemsk och mitt hår ser hemskt ut. Ge mig en hårborste någon!

Och nu kommer vi till dagens i-landsproblem;
  • Björns dator börjar att krångla lite. Den vill inte alltid skriva ett "ä" när man trycker på "ä" utan man måste trycka jättehårt eller flera gånger. Ack, vad ska man ta sig till?
Snart kommer mamma hit och sen ikväll så ska vi på hockey! YEIH!
Haha, jag fann gamla bilder på datorn som jag har fått av Saaben, på oss två för svinlänge sen! HAHA, måste bara dela med mig!


Haha, jag tror att vi gick i 8an och 9an här, och vilken jävla skillnad på hur man ser ut. Främst posar-mässigt. Första bilden; Vi ville se bra ut på bild, och trodde att man gjorde det om man såg ut sådär. Haha


Vi två för ett-två år sen!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0