Bara ett litet, litet snitt i armen

Jag tror att jag ska konvertera till emo nu. Det kliar i min näsa till den gräns att jag mest springer runt, runt, runt i en ring utan att veta vad jag ska göra. Min kära syster är ju pollenallergiker och mår jättebra just nu tack vare det. Man kanske ska gå iväg och kolla sig...? Man vet ju aldrig. Det kanske ligger i släkten... För nu kliar det bara som utav helvete! Kliar och rinner.

Så det spelar tyvärr ingen roll nu, jag kan inte följa med er på bio ikväll Saaben och Martina. Det enda jag ska besöka, om jag nu skulle lämna lägenheten för kvällen, är sjukvården isåfall. Så jävla typiskt att man ska vara sjukt! Kunde ha fått jobbat ikväll och i morgon, men icke. Blir så jäkla arg! Varför skulle jag bli sjuk just den här veckan?! Men jag vägrar vara sjuk på söndag! För så ska jag jobba!

Till min man;
1. - Lär dig! Om du gör mat, och jag säger att jag inte är hungrig, och att du inte behöver göra mat till mig.
Lyssna inte på mig. Gör mat till mig. 5 minuter senare kommer jag att vara hungrig och bli ledsen på mig själv för att jag inte var hungrig när du frågade mig, så det slutar med att jag får sitta och äta hårt bröd med makrill på. Visserligen är det gott, men jag blev också sugen på fiskpinnar och makaroner när du satt och smaskade det.

2. - Sluta spela worms nu. Din osociala jävel!

Kommentarer
Postat av: Björn

Matvrak!

Jag har tagit bort worms nu. inge kul inte.

Glöm inte blogga i vår blogg. :)

2009-03-20 @ 21:16:49
URL: http://soffpotatisar.blogg.se/
Postat av: Sabiina

Du sa ju du skulle kolla på Singin bee därför du inte kunde bli med . . ^^

2009-03-21 @ 00:25:27
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Martina

Det är ingen fara, det var bara synd och supertråkigt att du inte blev med, eftersom vi hade bestämt att vi skulle hitta på något. Plus att du sa ju att du var friskare när jag pratade med dig. men man kan ju såklart bli sämre mot kvällen, så det är lugnt.. Men du missa nått, för bion var skitbra. Men det kommer flera gånger....!!!

2009-03-21 @ 09:21:25

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0