Äntligen din jäkla mobil!

Igår, så var jag och Björn hos Fanny på förfest med 3,5or drickande! När vi satt där så skulle jag ta upp min mobil ur min ficka, och sepåfan, EN KNAPP VAR TRASIG! It made my night.

Jag har i stort sett bara väntat på att mobiljäveln ska gå sönder, så att jag kan lämna in den för tredje (!) gången och sen få en ny mobil! För jag vägrar, läs noga; vägrar, att ha samma mobil mer. Samma modell är ett stort nej, icke, njet, NO, på min lista. Jag ska ha en ny mobil nu, av annan modell. Och jag vägrar ge mig utan kamp! Jag har faktiskt inte betalat nästan 3000 för en mobil som går sönder hela tiden. Det tolererar jag inte faktiskt! Faktiskt.

Så ska iväg till Bergvik och fixa det och sen ska jag köpa mus till Thomas, för att sen möta utt Carlsson och Martina vid busstationen för att sedan dra sig mig lägenheten, för att äta mat och fixa sig inför kvällen. Timrå - Hv71 spelar idag, (står 3-2 i matcher till Timrå) och dom visar matchen på 5an, så det spelar ingen roll vad fröken Carlsson säger om detta, matchen ska vara igång på 5an tills den är slut! End of story! Och sen ikväll så blir det att kolla på melodifestivalen och sen utgång till Nöjes =) Kan nog bli en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Madde

Är det inte så att man ska lämna in mobilen en fjärde gång för att man ska få en ny? Tre gånger ska man lämna in den och fyra gånger ska den gå sönder? Så var det för min kompis iallafall.. Fick du en ny nu? :)

2009-03-14 @ 17:03:15
URL: http://madeklene.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0