Ännu mer grattis till mig!

Nu är dagen snart slut och jag har fortfarande körkortet i mina ägor! Vilket innebär att jag har klarat det! Jag vägrar under vilka omständigheter som helst ge mig ut i en bil nu innan 12! Och så kommer det inte bli heller, eftersom att jag ska lägga mig strax för jag ska upp i morgon bitti och jobba! YEIH! Min prövotid på körkortet är SLUT!

Var duktig idag. Var och fixade med a-kassa idag, lämnade in sommarjobbsansökan och shoppade en massa mat! Göttans! =)
Nej nu blir det att borsta tanden och sen hoppa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt med att prövatiden är slut, det är min också :D Förlåt att jag varit så dålig på att höra av mig, men har varit hemma hela helgen plus att min mobil är paj :( Så nu har jag en skit-telefon! Hur har din helg varit då? Ska ringa dig så fort som tillfälle ges! :)

2009-03-03 @ 12:19:48
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag hatar slarvfel, det ska stå prövotiden.

2009-03-03 @ 12:20:32
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fart på dig då, har mor å far varit på besök?

2009-03-03 @ 21:31:07

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0