Trött och mr bean

I lördags så började jag dagen halv 6 då jag gick upp, fixade mig lite snabbt och åkte iväg till Skåre för en jobbdag! Slutade halv 2 och åkte hemåt. Vet inte riktigt vad som hände sen, var så jävla trött så jag trodde jag skulle svimma, men inte la jag mig och sov inte. Nejnej, jag spatserade bort till Fia på Preem istället jag! Sen när jag kom hem igen, så hade jag fruktansvärt ont i huvudet och mådde inge bra alls! Somnade på bara några sekunder! Typiskt då jag skulle ha varit hos Saaben på kvällen och haft en massa kul, men men! Det kommer fler tåg!

Igår, söndag, så var jag och Björn och fikade med min syster på stan och sen hem till oss för att äta! Vi fixade med tacos och kollade på Mr. Beans semester! Haha, älskar den filmen och älskar dans-scenen vid marknaden! Haha. Sen tog jag och Björn oss en biltur mot Skoghall där vi skulle bada!



Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning lite! Ska snart iväg (snart och snart, börjar 2 ^^) och jobba! Sommarjobbet börjar idag! Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

en annan har ju semester nu..fina bilder

2009-06-22 @ 12:09:26
Postat av: Alexandra

Härliga bilder :) Hur var midsommar då? Förlåt, men jag ska försöka ringa dig idag. Har varit i Torsby under helgen och haft fullt upp :P

2009-06-22 @ 12:13:48
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0