Ta mig i kragen!

Jag kanske är sjuk för att det är så jävla stökigt i lägenheten? Ni vet, kroppen protesterar och vägrar bli bättre förräns det ser bättre ut? Neeeeej, skulle inte tro det va!

Min kropp gillar bara att jävlas med mig!
*2 minuter senare*
Tillbaka, fick bara en härlig hostattack som vägrade gå över och, jävla hostattack igen, och fyfan! Tvi vale säger jag bara!

Om en vecka precis så börjar mitt sommarjobb också! Herregud! Jag är verkligen inte van vid att jobba flera dagar i sträck! Woho! Och kollade precis igenom schemat och såg att jag jobbar bara 2 tisdagskvällar, vilket innebär att jag inte missar allför mkt av Desperate Houseviwes! ... Som jag kom på har säsongsavslutning i morron! Haha.

nej, ska försöka få i mig lite frukost och en massa vätska! Jag inbillar mig själv att jag kommer att hosta mindre om jag dricker en massa vatten.

Har ni några tips mot hosta?


Bilden har inget med inlägget att göra. Jag blev bara sugen på korv med bröd.

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Gammeldansk kanske..du måste på nåt konstigt vis fört över dina baciller på mig..men två dar kvar, sen har jag semester

2009-06-15 @ 11:13:03
Postat av: Robin :D

Är lägenheten lika stökig som den var när jag ville att du skulle skriva på grattis kortet så måste de va därför du är sjuk ^^ Säger bara shitt ;) Men om du är sjuk så ofta så är du ju hemma å kan städa lite oftare ;)

2009-06-15 @ 11:34:54

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0