Regn regn regn

Igår så var det sol! Underbart väder och det så skönt att vara ute!
Idag pissregnar det och är inte lika underbart! Bläää.

Kunde inte uppdatera bloggen igår,
av någon konstig anledning! Björn kunde ifrån sin dator, men det gick inte ifrån min. Mycket märkligt...

Björn är på väg ut till banan nu men kommer snart tillbaka in igen och då ska vi åka till Öb och shoppa loss! Eller ja, jag ska nu försöka tänka ut saker vi kan behöva till Arvika. Det står lite stilla i huvudet på mig för tillfället...
Ska även jobba sen, 15:45-22:00, men det är lugnt, för jag ska jobba i mitt kära, kära Klara/Råtorp =) Frågan är kanske hur länge det kommer att vara kära, kära då jag börjar mitt sommarjobb på måndag som håller i sig i 8 veckor! Men det spörs =)

Nej, göra mig iordning blir!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Pernilla Andersson

Imorgon kommer solen tillbaka! <)

och idag ska jag leka med Marja, häpårä

2009-06-18 @ 12:33:13

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0