Snart partaj!

Idag har det varit jobb igen till 4! Träffade sen på Saaben inne på systemet så vi tog sällskap på vägen hemåt, sen åkte jag och Björn in till stan igen, då han skulle köpa skor och jag köpte mig en tröja!

Ska strax gå iväg till Saaben för att sen dra till Robin och ha lite förfest i det gröna! Underbart väder ute så man ska passa på tycker jag!

Idag har då även Michael Jackson lämnat denna jord. Nån som har missat det?
Jag blev sjukt chockad då jag tycker att han var en otroligt begåvad artist och gjorde extremt bra låtar! Jag har aldrig trott på att han skulle ha varit pedofil heller. Oavsett vad man har sett i tidningarna och hört.
Vad tror ni? Var han en pedofil?

Kommentarer
Postat av: Baso

Det var han inte .

2009-06-26 @ 20:00:18
URL: http://www.baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0