Snart igen!

Jag lovar, jag ska göra fler videoklipp, nåndag ^^ Planerade att göra ett där jag vattnar mina blommor eller varför inte när jag tvättar?

Idag så ska min syster ha sin studentbal för att sedan ta studenten på torsdag! Åh, tänk att det är 2 år sedan jag tog studenten! Tiden går så fort! Mamma och pappa är på väg ner nu och dom borde infinna sig här vid 10-tiden! Då blir det frulle och sen vettefan ett tag men vi tänkte äta lunch vid halv 1 och sen vid 2 så kommer Jea hit och då ska vi göra henne i ordning för balen! Fattar fortfarande inte hur dom hade planerat att 900 elever ska få plats i uppförsbacken vid Nöjes? Jag hoppas att inte för många med "bakåt-vikt" står fel i backen med klackar då, det skulle kunna orsaka jordbävning ala plopp-effekt!

Nej, nu ska jag gå ner till tvätten ja!

Ps. Ni har säkert alla läst om den 16-åriga flicka som blev mördad för några dagar sedan. Kom in på hennes blogg, och även om man inte kände henne så blir man så berörd av det som har hänt! Vart är världen på väg när man misstänker jämngamla för mordet?

Kommentarer
Postat av: Pernilla Andersson

Va fan susanna! Nu gråter jag , när jag läste alla kommentarer hon fått :( Eller ja inte alla, men du fattar.

Jag har inte hört om henne ja, men vette fan vart världen är på väg. Bäst att hålla sig inne tror jag

2009-06-08 @ 19:30:31

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0