Smoothie!

Nu har jag gjort mig en smoothie på vindruvor och hallon + lite a-fil! Det ni! Och två rostade mackor till det! Måste handla mat märkte jag när jag öppnade kylskåpet. Men stängde snabbt igen det igen och låtsades som att jag inte såg någonting alls. Vilket jag inte gjorde iofs men ändå. Äh, ni fattar vad jag menar!

Prisa gud! Skatteåterbäringen har kommit till mig! Tror jag iallafall! Gick bara in på internetbanken och kollade lite och då stod det Skatt + xxxx kr! Inte helt fel! Blir att lägga undan pengar direkt till Arvikafestivalen och Skåneresan!

Jag tror att jag ska klä på mig, då hantverkare har en taktik och komma då jag går omkring i morgonrocken! Inte för att jag vet någonting om att dom ska komma idag, men man vet ju aldrig med hantverkare!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0