Sikken dag

Idag så blir det full rulle hela dagen! Ska bort till Sundsta på Säg-festivalen och stå där med kängruboxning! Så alla ni som ska dit, kom och prova! Efter det så blir det att åka till jobbet (hinner inte med rättegången men jag tror att dom klarar sig utan mig, då jag inte ska vittna) och sen skynda sig därborta så jag får gå vid halv 9 då jag slutar, och då in till stan och sen skynda bort till Nöjes där Tryck har en fest och jag ska "hjälpa" Björn med pyro. Eller ja, mer stå och se dum ut bara ^^ haha

Får se hur sent det blir, då Martina vill hitta på något ikväll, får se om jag hinner med det! Hoppas kan man ju alltid göra =) Sen kommer ju Kim tillbaka till kd vid halv 6, men då jobbar jag ju fortfarande, så får se om man hinner träffa henne nåt mer innan hon åker hem!

Nu ska jag slänga på mig andra kläder och göra mig i ordning för att dra bort till Sundsta (jag längtar inte, då det är kallt och förjävligt ute) men men, får hoppas att det är mkt folk så jag slipper stå ensam i ett hörn och frysa. Haha

Dom som vill prova på kängruboxning (gratis såklart!) kommer att vara såhär snygga;


Kommentarer
Postat av: mamma mia

allt klär en skönhet..

2009-06-05 @ 13:39:17
Postat av: Pernilla Andersson

Du är så aktiv Susanna!

2009-06-05 @ 15:21:03
Postat av: Henric

Snygg du är Susanna! :D

2009-06-07 @ 00:05:26
URL: http://blogg.manric.se

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0