Shoppat loss och städat!

Fan, hur svårt ska det vara att hitta jordgubbar såhär på midsommarafton? Ja, tydligen svårare än jag och Björn trodde, men vi fick tillslut tag på dessa röda män! Har faktiskt inte smakat på en enda en av dom, fastän jag har suttit och lekt med dom! Sjuuuukt!

Väntar nu på S & P så att vi kan börja grilla =) Blev en liten impuls förut då jag och Björn skulle vara ensamma idag och S & P också skulle vara det. Varför inte bara slå ihop det hela? Men det får bli en lugn och tidig kväll för mig då jag ska upp halv 6 i morron bitti för att åka iväg och jobba i Skåre! Sista dagen där nu innan sommarjobbet! Så då borde jag inte vara där någonting på 8 veckor, då jag jobbar heltid inne i stan. Men man ska aldrig säga aldrig!

Det var en geting som ville ta sig in i lägenheten via fönstret i köket. Jag stängde igen fönstret på detta ting och hoppas att den dör där eller möjligtvis hamnat i koma i 4 månader. Kära lilla geting, gör som du vill!

Kommer iallafall att ha med mig kameran ikväll och ta en massa kort! Får se om det blir en favorit i repris (även fast jag har flyttat) "- Allan din trädgård brinner!" Vi ska ju trots allt använda engångsgrillar. Ifrån konsum till er vetskap.

Har upptäckt en ny blogg med stora möjligheten i denna värld tror jag: Karlstads Fräckaste Kille
Missa inte honom!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0