Och fy satan i gatan...

... vad varmt det är! Folk säger att man inte ska klaga nu när värmen äntligen har kommit. Då ställer jag er frågan: Har ni vistats ute i denna olidliga värme?

Har varit dåligt med uppdatering nu, men har faktiskt inte orkat! I fredags så drog jag, som bekant, till Herrhagsparken där vi satt och drack lite och skrattade! Var mkt trevligt! Jag gick sedan in till stan och satte mig på en uteservering med Björn, Jea och flera. Riktigt trevlig kväll =)

I lördag så jobbade jag 14:00 - 22:00. Fick ingen rast så jag var sjukt hungrig och mådde sjukt dåligt! Och idag så jobbade jag till 4. I denna olidliga värme! Tvi vale för varma bilar! Nu håller jag på och packar inför Arvikafestivalen som jag ska dra till på tisdag! Har kollat upp vädret och det ser ut att bli lika fint som vi har haft det nu dom senaste dagarna! Gött. Varmt som fan och olidligt (jag gillar tydligen detta ord?) men gött!

Nej, hungrig är jag nu också! Ska kanske göra biffar och mat nu innan jag packar? Äh, det spörs!

Bilder ifrån fredagen dyker snart upp btw!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Andersson

ååh ja, jag har legat ute och stekt hela dagen! :D gud så gött, fast väldigt svettigt

2009-06-29 @ 00:16:27

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0