Kära, kära blogg

Kära blogg, idag har jag jobbat. Idag har det regnat hela dagen. Jag har cyklat hela dagen. Need to say more?
Blev ett uppskattat bad när jag kom hem, kan jag säga iallafall!

Carlsson är i stan idag, så vi ska fira detta med att, i detta skitväder, gå ut och parta! Får dock ta det lugnt med alkoholen då jag ska jobba ute på banan i morron bitti! Det ska bli regn i morron med har jag hört. Sen ska jag jobba i Skåre igen. Och då ska jag cykla. Om jag inte får urinvägsinfektion av detta nu, så kommer jag aldrig få det! Dricka proviva blir! (vuxenpoäng, yeeeeeeeeeeeeeeees!)

Nej, nu ska jag vila en stund i soffan framför tvn innan jag ska göra mig i ordning för kvällens bravader! Sjukt trött!

Just ja! Moder Natur har PMS och borde, för tillfället, låtas tas av satan och plågas tills hon ger alla u-länder som behöver regn mer än vi gör och oss sol!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Söt blogg :D Spana gärna in min och Lisas dubbelblogg om du vill också, hare asbra!

2009-06-12 @ 18:04:35
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0