Jag har rätt och ni har fel!

Nu slår jag ett slag i bordet! Nu vill jag bestämma idag! Nu vill jag säga vad som är rätt och vad som är fel! (men det tillhör väl vanligheterna för mig?)

Vet ni hur svårt jag och Björn har det ibland? Riktigt sådär superduperjobbigt? (eller det kanske är mest jag som lider?) Ni förstår, vi har inte samma musiksmak. Inte det minsta lilla. Det kan väl kanske finnas nåt band vi kan lyssna på tillsammans, men jag lyssnar hellre på det jag annars lyssnar på.

Så nu ska jag bestämma vad ni ska lyssna på och vad som är bra. Det ni från och med nu ska lyssna på, bland annat, är;

  • Slipknot
  • Distured
  • Avenged Sevenfold
  • Sonic Syndicate
  • Bullet for my valentine
Sådeså!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

vi har inte heller samma musiksmak..

2009-06-03 @ 09:36:17
Postat av: Susanna

Men mamma! Du tycker faktiskt att en låt med Slipknot är bra! För det har du sagt! Och den är lugn =)

2009-06-03 @ 09:50:44
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: mamma mia

okey då..en låt ja, men sen då?

2009-06-03 @ 16:12:47

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0