I'm baaack!

Nu kommer uppdateringen som jag vet att ni har längtat efter (visst blir man lite påverkad av våra kära blonda bloggerskor som dyrkar sig själva? ^^)

I fredags så var det midsommarafton och då kom Saaben och Pernilla hit! Vi grillade (försökte iallafall ^^) stekte i stekpanna och åt färskpotatis till! Avslutade detta med paj som våra gäster hade med sig och såklart min tårta som jag hade gjort! Efter att vi ätit oss mätta (jag var mätt, dom andra var på sprängningsgränsen) så spelade vi Monopol! Jag började säkert och stabilt, men inte så säkert och så stabilt som jag trodde då jag blev bankrutt först av alla, då Saaben är en riktig ligist! Åh, en riktigt lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Andersson

Ja det var en lyckad kväll! :D

Synd att du skulle bli så där full på slutet -.-

2009-06-22 @ 23:47:48

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0