Hur mkt ska man behöva stå ut med?

Hur mkt slem har man i sin kropp tro som man ska hosta upp? Jag skulle vilja ha exakta tal på detta, tack!

Idag fick jag säga nej till jobb då jag fortfarande inte mår så bra som jag skulle vilja göra. Så idag tänkte jag, efter att ha plockat in tvätten och diskat lite, fixa med packningslista inför Arvikafestivalen! Ni som känner mig, vet att det är, typ, höjdpunkten för mig! Att få skriva packningslista, och sen packa! Det är mindre kul att packa ner det sen igen och att packa upp det, men det kommer ju inte förräns lite senare i planeringen!

Fick en premiecheck från Coop idag! Ah, det lönar sig att storshoppa. Man får ju trots allt hela 50 kronor när man har handlat för 5000! Helt sjukt snålt!

Nej, försöka ta tag i mitt liv, så gott det går mellan hostattackerna, och då bjuder jag på en bild ifårn halloween -07!



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0