Hemmafru

Jag mår lite bättre nu, men illamåendet står fortfarande i! Bläää! Men jag har iallafall haft tur med vädret idag!

Har ändå varit duktig idag och diskat en massa (att det ska vara så svårt att diska direkt efter att man har använt saker och ting?) och så har jag precis gjort en köttfärslimpa!

Märker även att jag flagnar på min vänster arm. Härligt det här med att bränna sig och sen flagna! Mhmm!
Nej, ska slänga mig i soffan tills maten är klar, tills dess så bjuder jag på några bilder på hela släkten nästan i stort sett ifrån i torsdags när min syster tog studenten (som för övrigt inte har någon röst idag efter helgen festande. Gött för henne! ^^)



Hela familjen! med mamma lite i bakgrunden!



Morfar, kusin Julia, Mormor, Mamma som posar med en 7.0 cider och Moster som tar kort!



Min systers pojkvän Henrik och hans mamma!


Och en bild på min underbara sambo Björn, som står ut med mig hela tiden!
Aren't he cute?



Kusin Stefan och kusin Bea som även hon tog studenten!



Stefans fru Karin och hennes mamma!



Veronika och Fredrik på deras bröllop och deras dotter Emelie som syns till vänster!
(fick inga bilder på dom på studenten)


Och här har vi sista barnet i deras familj, Philip, som mamma håller i!

Där hade ni min släkt på mammas sida! Det ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Aren't he cute?" Som grammatikpolis MÅSTE jag bara inflika med ett: FNISS! och ett BLEH!

2009-06-15 @ 18:40:53

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0