GRATTIS!

Grattis Grattis till min syster och klass som tar studenten idag! OCh Bea såklart också ;) Jag och Björn sprang till bussen för att sen sitta och vänta på nästa buss för att sen åka ut till Skåre, där (nästan) hela klassen hade Champangefrukost hemma hos Lillis! Jag och Björn kom dit för Björn skulle fota dom! Inte naket (tro't eller ej!) utan studentkort som är anständiga!

Hade iallafall tur med vädret då det blev uppehåll så fort vi kom dit =) Bjuder på en bild!



Vem kan inte bara älska Lina?



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, minns två år tillbaka då vi båda tog studenten, dock på varsitt håll fast ändå inte :P Ska bli roligt att träffa er i helgen!! Puss

2009-06-11 @ 12:20:20
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilken GLÄDJE!



Hur klarade du av hoppet???

2009-06-12 @ 12:54:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0