Fyfan alltså

Fyfan säger jag bara! Jag har blivit sjuk! Mår illa, känner mig tung i huvuudet och så retar det i halsen! Kollade precis ut och ser att soeln skiner för fullt och att i solen mot väggen så är det 47 grader! 47!? Så jääävla typiskt när jag mår dåligt! Fyfan alltså!

Nu har jag klagat färdigt, tror jag! Kan istället berätta om helgen.
Som jag skrev i tidigare inlägg så mötte jag upp Saaben vid Nöjes i fredags där vi tillsammans fortsatte til Martina där även Carlsson var! Vi hade det riktigt jävla kul där när vi åt choklad, satte ihop leksaker och drack! Sen gick vi in till stan där vi beslutade oss för att gå till Ankan, där det var sjuktligt varmt och (!) dom hade glasat in balkongen! Eh, det måste ha varit det mest korkade dom gjort! Nu kunde man ju inte gå ut och få luft eller svalka sig, då det var lika varmt på balkongen som det var inne! Den får 0 av 5 toasters!

Jobbade igår, då jag fick ta taxi till banan då bussen, antingen var alldels för tidig eller alldels för sen, den kom inte när jag stod och väntade iallafall! Så taxi blev! Gjorde det jag skulle på banan, åt mat (ett gäng tjejer hade möhippa där, och det blev mat kvar! Grillat och potatisgratäng! Lovely!) Sen blev det taxi igen, denna gången Skåre, där jag skulle jobba till halv 9. Kvart i 8 var jag klar och fick då åka hem, och det var nog bra. För tog ett bad när jag kom hem, sen gick jag och lade mig. Usch för att vara sjuk!

Känns som att jag borde hosta, men gör jag det så slutar jag aldrig + att jag får ont i bröstet + att det är slemhosta. Shoot me...

Kommentarer
Postat av: Pernilla Andersson

Du ska inte känna efter så noga Susanna!

Hum har jag inte lite ont i halsen? Joo det har jag, feber har ja också, och huvudverk usch. Nu är ja sjuk igen

2009-06-14 @ 12:08:33
Postat av: saaaaaaannnnaaa

varu på utegruppen i skåre lr boendet?

2009-06-14 @ 16:00:06
URL: http://rockabillysanna.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0