Ett fyrkantigt hål av en arm?

Idag så har jag jobbat ute på banan där det har växlat mellan sol och spöregn! Alltid lika kul att stå ute när det hällregnar! Och i morgon så ska jag ta hand om InfoKomp som ska komma och spela. Yeih! Ni får spö om ni inte lyssnar på mig!

Jag och Björn har precis kollat på Fredag den trettonde - Jason intar Manhattan (del 8 för er som undrar)
Jag har aldrig sett någon av dessa filmerna förut, och på ett sätt så förstår jag varför nu! Skulle inte direkt vilja kalla den där filmen för skräck, då vi skrattade oss igenom hela filmen, tack vare dess ljudeffekt och ja, alla effekter överhuvudtaget som var såå klockrena (ni hör min ironi när ni läser va?) Haha, och den var inte aaaalls förutsägbar eller något sånt där! Haha!

I morgon kommer Kim hit också och ska sova över! Får slå henne en pling i morgon och höra hur hon hade tänkt planera fredagen här, då jag ska på rättegång vid halv 2 och sen jobba ute i Skåre vid 4. Life is a bitch.

Nej hörrni, nu ska jag göra nåt vettigare!
Häpårä!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0