En solig dag!

Idag så träffade jag Fia och Martina inne i stan där vi tog en glass på en uteservering! Härligt i solen med en massa tjejsnack =) Sen lämnade Fia oss för att jobba och jag och Martina spatserade lite på stan, tog en vända på systemet där jag glömde köpa det jag egentligen gick dit att köpa! Äh, får gå dit i morron och fixa det! Så kom hem för en liten stund sen och har börjat med maten! Blir sallad idag och känner nu att jag ska nog fortsätta med den, för jag är jävulskt hungrig!

Tänkte även flika in med en annan ska här.
Har ni tänkt på hur svårt det är ibland att erkänna att man har fel? Eller kanske att man vet att man har fel, men man vill inte inse det? Så har det varit för mig nu.
Jag gjorde en sak för ett tag sen som, nu i efterhand, känner jag har fått mer konsekvenser än väntat. Jag har förlorat en kompis som betydde mer för mig än jag trodde. Jag saknar dig! Har bara inte vågat slå en signal eller skriva till dig och berättat detta, då jag inte vet vad jag ska säga. Saknar våra samtal, som det oftast blev då vi inte kan träffas så ofta då vi bor på olika orter. Nån dag när jag känner att jag har mod nog så ska jag berätta det här för dig personligen. Jag lovar.

Varför är man en fegis innerst inne?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0