Duktiga Susanna!

Ibland så visar jag att jag kan jag med! Band fast en massa björkar på Jea's + hennes klass flak förut! Stod som, mest som moraliskt stöd, när Lina, Jea och Marja målade på lakan. Men jag kände mig bra iallafall! Det var jag som kom på vad det skulle stå på det ena lakanet! Jag visar verkligen hur optimistisk jag är med texten: "Vi tar studenten idag, imorgon är vi arbetslösa!"

Har även varit och shoppat en massa mat. En massa mat = tunga kassar = ledsen Susanna. Men hem kom både jag och Björn då vi lyxade till det hela med ett varsitt glas Proviva. Ah, känner redan hur min mage aldrig kommer må dåligt igen! Och nu! En melon på det hela! Är det inte vardagslyx så säg?

Tidig dag i morgon då jag och Björn ska vara ute i Skåre vid halv 9 tiden och plåta! Min kära syster springer ut klockan 13:00 och min kusin Bea 14:00 och sen blir det för dom att åka lite flak för töserna och sen, höjdpunkten på dagen, MAT hos moster!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0