Bara bröst

Idag är jag ledig efter 3 dagars jobbande! Gött =)
Igår så var jag och Björn på en VIP-bjudning av Pitchers som höll till på Gustaf Frödings hotell! Vi satt ner hela tiden, risken var sjuuuukt stor att nån skulle sno våra sittplatser, så vi höll oss sittande! En massa folk och trevlig stämning!

Dom körde lite mångkamp och då kände väl en fd. strippa att hennes glansdagar snart är förbi så av med tröjan och blotta boobsen, blev för hennes del! Där hade vi ett praktexempel på en äkta Harryhora. 35+ och trodde hon var 17 fortfarande, med sina sillisar. Hånglade/juckade på varenda karl som fanns där tror jag. Och folk frågar mig varför jag inte vill gå till köttmarkanden Harrys? För det är vidrigt?

Idag så skiner solen och jag ska ner en sväng på stan sen och köpa gitarrsträngar bland annat, och ska se om jag kanske kan få med någon in till stan och sola kanske eller smaska glass!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är på, men efter tandläkaren... Men det vet du ju redan hahahha.. Ringer när jag är klar...

2009-06-25 @ 12:51:37

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0