Arvikafestivalen - here I come!

Jag och Björn gick upp för 20 minuter sen och ska precis äta frukost! Idag är dagen med stort D, då vi ska åka till Arvikafestivalen! Vi kommer inte hem förräns på lördag natt/söndag morgon, så fan ta er om ni försöker ringa till mig när jag är där borta, då batteri i mobilen inte är något som håller länge där! Vill ni mig något viktigt, som absolut inte kan vänta tills jag kommer hem, skicka ett sms! Jag vägrar att någon ringer  mig för att beklaga sig över nåt ointressant eller för att bara fråga hur det är. Är det inte bra så läs i tidningen!

Ok, nu har jag kanske varit lite hård där, men jag vill inte gå omkring utan att ha batteri i mobilen ifall det är nåt viktigt som händer då jag måste ha mobilen! Så, nu har jag klagat färdigt om detta!

Allt är i stort sett packat och klart, och ska bara ner på stan vid 10 och handla lite på apoteket och sen åker vi! Kommer hem på lördag natt/söndag morgon! Ha det så bra så länge allihopa så hörs vi på söndag eller måndag!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0