Snart åker vi!

Idag så ska jag jobba kvällen, och när jag kommer hem så kommer vi ha sällskap i lägenheten av en kompis till Björn, ifrån Skåne. Spännande värre! Han ska sova över här och sen åka tidigt i morgon bitti, precis som jag och Björn ska, då vi ska börja våran resa ner till Skåne-land! Ska ner och träffa hela tjocka släkten till Björn och se oss omkring lite granna =) Kommer hem på söndag idag, så vi blir borta i 4 dagar! Det får bli våran semester för i år.

Ska ta och diska lite nu och sen göra nåt litet att smaska i mig innan jag går iväg till jobbet! Klippa naglarna också så att jag inte river dom små gubbarna och gummorna ikväl! ^^

Nej, nu har jag ingenting mer intressant att berätta. Vem vet? Jag kanske får nåt intressant att berätta efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas att ni får en trevlig vistelse i Skåne! Vill gärna höra om den när du kommer hem igen. Kör försiktigt och prata inte med främmande människor :D

2009-07-22 @ 23:06:00
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Susanna, passa på o gräva lite vid gränsen när du ändå är där. Gräv bort skåne!! hahaha.

2009-07-23 @ 16:04:19
URL: http://freedrika.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0