Skåneresan - fredagen!

Fredagen bestod av ett besök hos mormor Anna först, där även Björns moster och man var och hälsade på! Fick saft, och jag spillde (såklart!) på min tröja, som jag hade fått av Una en halvtimme innan. Ibland lyckas man! Sen lite senare på kvällen så hälsade vi på Linus, som jag inte tog nåt kort på, men han är värt ett skamligt förslag, om Bosse frågar.

Åkte även runt lite i Löberöd på lite sightseeing innan vi for hem och åt mat, då jag stod för efterrätten! Helt galet! I Una och Bosses trädgård så har dom (håll i er!) röda smultron, vita smultron, jordgubbar, rabarber, vinbär, körsbär och krusbär! Och nästa år, även hallon! Det blev en efterrätt med dessa delikatesser i! Och så avslutade vi kvällen med kantarellsmörgåsar och melon!
Gött.



Kommentarer
Postat av: mamma mia

vill oxå ha kantareller

2009-07-27 @ 21:46:18

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0