Sjukligt varmt!

Det är sjukligt varmt, inne i lägenheten! Björn ligger och sover, och jag håller på och diskar. Varför jag diskar? Skulle inte jag vägra tills Björn diskade? Jo, så var planen, sen orkade jag inte mer med hur det såg ut och luktade i köket! Hur fan kan en veckogammal vaniljvisp gro in så förjävligt i en skål och lukta så vidrigt? SJUKT!

Shopping blev det förut också! Eller ja... Jag och Björn åt mat på Bergvik sen shoppade vi (endast) 2 kassar mat! Sen kom vi hem och Björn däckade i sängen. Och där ligger han ännu! Fastän jag gick in och väckte honom! Så nu ska han fanimig upp!

Bjuder på 2 finfina bilder från igår!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0