Lördag - del 1

Lördagen, som var en lååååång dag, måste jag dela upp i 2 delar, annars så tröttnar ni direkt! Vi gjorde Malmö den dagen iallafall. Började med att åka in till Möllan, där det var totaly sick! Helt galet. Folk överallt! Frukt och grönt överallt! Haha. Till på köpet, så var det någon slags festival där också, så det fanns mkt skojj att kolla på! Åt mat på en restaurang och sen styrde vi kosan mot Västra hamnen. Där ett stooort höghus som är snurrat finns, dvs Turning Torso och en massa konstiga byggnader! Vi gick ner till havet och kollade på Öresundsbron och blåste iväg ett slag. Jag låter bilderna tala för sig själv.





Efter Malmö, så åkte vi ut till Ljunghusen/Skanör/Falsterbo där vi skulle på 60-årskalas för Björns farbror, men först så åkte vi ner till havet och petade med ett finger i det och konstaterade att det var behagligt! Mer om 60-årsfesten i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0