Ledig dag idag =)

Idag har jag varit ledig och vaknade utvilad vid 9... Nio? Hur gammal är jag egentligen? Jag borde sova till minst 09:30 iallafall! Tycker jag personligen.

Har varit supereffektiv idag! Gjort om bloggen, ätit mat, sett på tv och nu ska vi äta mat igen. Supereffektiv dag med andra ord. Avundsjuka på min stressfyllda dag? ^^

Nu ska vi laga mat och i morgon så blir det en början på helgen, då jag ska jobba, jobba, jobba! Nä. nu ska jag hjälpa Björn i köket, typ fixa sallad eller nåt nyttigt sådär! Just ja! Björn fick sin iPhone igår. He is in love.
"- Den kan göra allt! Nästan så att jag vill slänga ut dig.", jublade han glatt förut. Jag gjorde det enda rätta. Jag wippa skiten ur honom. Nästan iallafall, jag sa, vänligt men bestämt, att den inte kan laga mat, sen lipade jag åt honom och högg in på min oxpytt!

En sak till:
- Vad gillar ni designen på soffpotatisar då? Är den inte ursnygg?

Nej, mat var det ja! Häpårä!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0