Just ja!

I fredags, så glömde jag uppdatera! Jag var ledig, regn hela dagen! Sen åkte jag och min älskling till Bergvik där vi, faktiskt, shoppade kläder! Jag köpte mig ett par svarta stuprör, en liten väst och en grön tröja! Eller ja, den gröna tröjan köpte vi inne på Jack and Jones, då det fanns 2 plagg för 200, så en tröja till "mig" och en till Björn!
Senare på kvällen så spatserade vi ner till stan och satte oss på en uteserveing. Tyvärr så hamnade vi på Score, som blev invaderade av 20 st 18-åringar som satt och skrek konstant hela tiden. Vi bytte sen krog till Harrys där vi även beställde mat (!) och tog en varsin öl till! Sen blev det hemfärd!

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Men bio orkade ni inte :P ^^

2009-07-14 @ 00:07:05
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0