Jag ska nita henne!

Jobb igår! Skulle sitta på avlastning i 3 timmar, så jag tänkte att jag skulle köpa med min en tidning som jag kunde läsa i. Valet stod mellan SOLO eller Glamour. Till solo skulle man få med lite smink och till glamour ett linne. Jag valde sminket. Betalade, gick ut och sminkfanskapet åker i marken! PANG! Kollade snabbt hur det gick för mitt kära, kära smink. Ögonskuggorna var i pulverformat! Det är tur att man tjänar så grymt mkt pengar på bloggen så man lätt kan köpa sig en tidning till för att få nytt smink! Det är kul nästan hela tiden!

Idag så får jag låna bilen =)
Var tvungen att gå ut och kolla förut vilken torsdag som bilen inte får stå på gatan. Jämn vecka! (?) Spatserade hemåt, för att kolla vilken vecka det är nu, ifall jag skulle vara tvungen att flytta bilen. Jag glömde bort allt, då jag upptäckte att precis vid ytterdörren, längst in mot gångjärnen, så ligger en död fågel. Hur fan hamna den där? Såg nästan ut som om den hade varit uteliggare, och dött där i sitt eget avfall.
Jag har nu iallafall ingen aning om ifall det stod jämn eller ojämn vecka på skylten. Absolut ingen aning. Men jag orkar inte gå ut igen. Jag får väl sitta i fönstret och ha koll efter en p-lisa, och då kutar jag fort som fan ut, nitar henne, rusar motor och åker därifrån! Eller så flyttar jag bilen bara. Vi får se hur det blir. Man vet aldrig vad som händer i stundens hetta!

Skämt åsido, så ska jag jobba idag. Jobbar även i morgon, sen är jag tre-ledig! Sen jobbar jag 2 dagar och sen åker jag och Björn ner till Skåne och är borta i 4 dagar! Hm, hur fan gör vi med blommorna då? Dom på balkongen har vi nog förlorat och ser lite vissna ut. Tvi vale!

Mer spännande information är att igår så lagade jag mina kära jeans. Mina stuprör som gick sönder förra året för andra gången på insidan låret! Men nu äre fixat! Med en grön tygbit. Haha


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0