Ja, det är kul nästan jämt!

Vaknade i natt av att jag hade fruktansvärt ont i ryggen + att jag mådde illa. Lyckades efter många om och men somna om, men vaknade till och från under resterande av natten. Blev sedan väckt av mitt alarm och känner att, nej, jag får faktiskt inte bra! Kände mig öm i hela ryggen som gjorde ont när jag rörde mig. Ringa till jobbet och sjukanmäla sig blev! Bläää!

Tack kära kropp, säger jag. Tack! Det är underbart att sitta hemma när det regnar ute, ingenting på tv och när jag känner att jag börjar må illa och kanske få feber. Ut och gå? Nej, tack. Det regnar och jag mår illa. Sjunga? Nej, tack. Jag mår illa och har kanske feber. Sitta framför datorn och spela spel? Nej, tack. Jag har kanske feber och börjar få ont i huvudet.

Det är kul nästan jämt! Hoppas att jag mår bättre tills i morgon, då jag ska jobba och sen så åker vi ju till skåne på torsdag! Då måste jag ju vara frisk!

Köpte mig två klänningar igår. Dom var svinsnygga. Lägger in bild på dom nån annan dag. Så att ni har någonting att sukta efter.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0