Hemma!

Nu har jag och Björn kommit hem ifrån Skåne! Eller om man ska vara korrekt, så kom vi hem igår kväll, men jag orkade fan inte uppdatera då, så det får bli nu istället! Vi åkte i torsdags och jag tänkte att vi börjar med uppdateringen ifrån den dagen!

Torsdag:
Vi åkte vid halv 11 ungefär (bara sisådär 1 ½ timme efter vad vi hade planerat) och styrde då kosan mot Skåne! Hade sån himla tur! Vägarbeten! Yeih! 50 km/h i 2 timmar! Precis vad man längtar efter när man ska köra 60 mil =) Och sen när vägarbetena tog slut så kom det regn! Det kom mycket regn. Precis så där mkt som gör att man inte kan åka fortare än 80. Gud älskade oss! Vi tog en matpaus efter vägen och några bensträckare, och sen vid typ halv 6 så anlände vi i Sebbarp och hos Una och Bosse! Grillade och tog det lugnt den kvällen bara =)


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0