Helgen!

I lördags så jobbade jag kvällen. Lugn kväll som jag, Astrid och Laurene avslutade på Arena bar där vi tog några öl efteråt! Jag vet seriöst inte när jag skrattade så mkt, som jag gjorde då, senast! Haha! Kvällens årets bästa händelse var då en viss person i vårt sällskap slickade på fönstret och killen som stod utanför också slickade på fönstret! Sexy mama visade vart skåpet ska stå! Haha. Underbart rolig kväll, det måste vi göra om!

Söndagen började jag med att skulle upp och jobba och så blev fallet! Slutade 4 och gick hem efter en otroligt jobbig dag på jobbet! Jag kommer verkligen inte ihåg vad jag skulle ha gjort på kvällen, det enda jag vet var att vi åt svenska skånska kräftor! Underbart gott! Men vafan kan jag ha gjort efter jobbet...? Sovit? Diskat? Joggat?

Idag så blev det jobb men slutade 2 (kors i taket!) och fick då skjuts hem av Björn, sen sov jag i 2 timmar och sen blev det en tur till Ikea för mat och lite shopping, med avslutning på Coop där vi shoppade mat! Regn blev det även nu på kvällen och det suger balle om jag ska tala i klarspråk! Får även ledigt nästa torsdag så vi kan åka ner till Skåne! =) Finemang!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0