För din egen jävla skull...

För det första! Jag har inte fått min lön än, och kommer inte få den förrän den 7e!

För det andra! Jag ska, jag lovar, döda grannen. Han spelar musik. Eller nej, fel av mig. Han spelar basen i bött. Den är så hög så att det gör ont i mina trumhinnor! Seriöst, det värker. Det gör ont. Han ska fan dö. Jag ska fritere mor hans. Hört talas om sunt förnuft någongång? Jag tycker personligen att killar (varför är det alltid killar? Klart som fan att tjejer hatar er!) som spelar bas, eller rättare sagt, missbrukar bas och vill driva grannen till självmord, är fruktansvärt töntiga! Jag tycker icke ni är coola som dunkar bas!

...
Nu blev det tyst. Jag kan nu höra mig själv andas och nysa. Jag kan nu störa mig på tangentbordet när jag skriver.

... Det var Tobbe... Berättade Björn precis. Tobbe - Du står nu högst upp på min lista!
Häpårä!


Tobbe - som snart inte är så glad längre!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0