Arvikafestivalen - Sammanfattning

Vad som hände under Arvika:
  • Jag glömde biljetterna
  • Vi blev dränkta
  • Vi fick inte tag på folk
  • Jag fick en inflammation i ryggen
  • Jag fick äta medicin
  • Dvs vara nykter
  • Det åskade
  • Vi blev stekta av solen som låg på 34 grader i skuggan
Vad jag aldrig vänjer mig vid på festivaler:
att man:

  • inte kan spola när man har varit på toa
  • inte kan tvätta händerna
  • inte kan prata i telefon då batteriet tar slut
  • måste betala 20 kr för att ladda mobilen
  • blir stekt om man går in på en bajamaja när solen skiner
  • måste ha en massa, massa kontanter till mat
  • aldrig kan hålla ordning inne i tältet
Vad jag aldrig vänjer mig vid när jag väl kommer hem ifrån festivaler:
att man:
  • kan spola när man varit på toa
  • kan tvätta händerna
  • kan prata i telefon och inte bry sig om lågt batteri
  • kan ladda mobilen gratis och när som helst och slipper stå i kö för det
  • slipper vara ute när det regnar
  • inte har kontanter på sig
  • alltid har det lika stökigt hemma som man hade det i tältet
Söndagens bästa:
Skita på vattentoa och duscha i en riktig dusch!



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0