Arvikafestivalen - Dag 4 & 5!

Dag 4 var en fredag och värmen kvävde oss alla! Sen kom det lite regn och åska! Inte för att luften blev något friskare av detta, då solen kom tillbaka lika fort som den försvann! Jag stoppade i mig lite medicin och drack vatten! Kollade på ett enda band under hela dagen och det var Depeche Mode som, jag förövrigt tycker suger, och som hade en dålig show. Enligt mig. Inte enligt deras fans. Såg några låtar sen gick jag tillbaka till campet!

Dag 5 så var det lördag och den sista dagen för min del! Kollade på Alice in Videoland, superbra! Lite på Mustasch och så avslutade jag dagen med att kolla på Korn, innan jag och Jea, köpte en våffla och hämtade bilen, packade in den, sa hejdå till alla och styrde kosan, med kraftfull allsång bestående av; mig, Lina, Tea, Björn och Jea, tillbaka till Karlstad! Kom fram runt 3 på natten och somnade direkt!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0