Arvikafestivalen - Dag 2 & 3!

Dag 2 så var det onsdag, och idag vid 10 så skulle Cecilia och c:o ifrån Sthlm få sina band och sen slå upp sitt camp! Nu var saken bara den att vi fick inte tag på någon i detta gäng. Vi ringde och ringde, utan svar. Vissa hade sin telefon avstängd och vissa ville inte svara alls. Cirkus 2 timmar senare så ringer Cecilia upp mig på någon annans mobil och ber mig och Björn att komma bort till ingången för hon och Dogge hade tappat bort dom andra.

Hur det hade gått till, går vi inte in på, för det är invecklat, men lite kul var det iallafall! Till slut så samlades alla, vi var nöjda och glada, tills det börjar regna. Precis när det börjar regna, så ska vi sätta upp Cecilia och Dogges tält. Mängden vatten som kom ner var obeskrivligt mkt och helt plötsligt så stod vi i en halv decimeter vatten. Totalt förjävligt. Totalt. Jag och Cecilia sökte skydd inne på en bajamaja tills det värsta var över. Och sen blev det sol. Stekande hett! Vi bytte camp och fick ett finfint ställe att placera upp våra 6 tält på.



Dag 3 så var det torsdag och dagen D då själva festivalen började! Jag var iväg och kollade på the Sound som var riktigt bra! Sen såg jag inge mer band under hela dagen. (Så neeeej, jag såg inte på NIN!) utan jag och Jea satt i campet och spelade kort pratade skit och skrattade åt ploppar och kollade efter olyckor! Det här var även den dagen då jag fick åka till vårdcentralen pga min rygg, då smärtan i den var ungefär som när jag hade njurbäcksinflammation! Så till vårdcentralen med taxi blev och sen ta lite prover, vänta lite, prata med en doktor och sen gå till apoteket och hämta ut lite medicin då jag, inte hade njurbäcksinflammation, men en inflammation i musklerna i ryggen! Så efter detta så blev det en nykter festival för mig! Yeih to me!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0